Jag vill inte jobba mer nu!

Är så förtvivlat trött. Hela tiden.
Jobba halvtid är bara skit. Känner mig otillräcklig på jobbet och otillräcklig hemma.
Skolar in min vikarie just nu, vilket tar all tid. Tid som jag skulle behöva för att slutföra de saker som jag åtagit mig att få i mål innan jag går.
Men ljuspunkten är att från 1 april tar hon över officiellt, medan jag finns i bakgrunden och knyter ihop mina prylar. Hon tar mitt kontor, min anknytning och allt operativt. Tanken från början var att jag skulle vara kvar april ut, men jag börjar tvivla.

Oavsett om Piff&Puff kommer i april (hoppas inte), maj (troligt?) eller juni (bf 18e), så vill jag känna mig utvilad och redo. Jag har kastat all jobbprestige över bord nu. Skiter (nästan….) i vad jag lämnar efter mig. Säljer min själ billigt i utbyte mot lite sömn.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

