Önskelista?

Min födelsedag närmar sig och det framförs krav på önskelista. I min familj gäller den stenhårda regeln: ingen önskelista = ingen present.
Presentlös vill jag på inga villkor bli. Men vad önskar jag mig?!

Kan bara komma på en digital fotoram*.
Inspirera mig! Vad står på era födelsedagsönskelistor?

*Ja, förutom då: en cool sportbil, resor till fjärran stränder, ett gäng extra timmar per dygn, fred på jorden och andra realistiska önskemål.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

