OK, helt objektivt…

så har jag världens absolut ljuvligaste ungar.
Bara så att ni vet.

Stortjejens kommentar när jag kom in imorse: ”Vad fin du är! Tänd en lampa till så jag ser ordentligt” Jag tänder och får höra ”Mamma, så vacker du är!”. Betänk då att jag är morgonrufsig och iförd mjukisbrallor och linne.

Piff och Puff snackar inte så mycket begripligt än, men jollerkonversationerna har inletts och med dem smilekavalkader utan dess like. Om man blir knäsvag när man får leenden från en bebis, tänk då att få dem i stereo. Yr i huvudet och mjuk i magen, det är vad jag blir.

Kärlek, kärlek.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

