Måste boosta

En vecka kvar.
En vecka.

Tillbaka till jobbet. In på nya tjänsten. Och jag börjar få lite fjärilar i magen.
Måste bibehålla känslan av att jag är bra.

Ska boosta lite på ytan genom en hård shoppingräd i veckan som kommer. För visst är det lättare att känna sig kompetent när garderoben är fylld med nyköpta businesskläder? Image is everything, som bekant.

Insidan boostades häromdagen när jag blev uppringd av en headhunter. Faktiskt tredje huvudjägaren på ett år. Tackade nej till de två första (höggravid när ettan ringde och nyförlöst vid tvåan), men nu är det dags att hoppa på tåget.
Vet inte vad som kommer ur det, men känner att jag vill göra mig synlig och kolla mitt marknadsväde.
För jag är ju bra.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

