Överkänslig?

Piff&Puff har fått ärva massor av kläder från kompisars barn.
Toppen på alla sätt och vis, tycker jag!
Men, idag hämtade jag in en tidigare okollad kasse arvegods och hittar: trosor.
Jag känner mig inte alls bekväm med att (den dagen det är dags) ta på Piff&Puff andra barns trosor. Jag har redan slängt Storsötans urvuxna trosor just av det skälet.

Maken, å andra sidan, förstår inte alls. Han tycker inte att det är en big deal.
Hur tänker ni?

Förresten börjar smågrisarna på dagis imorgon, hur krejsy är inte det? Småttorna…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

