Kärlek vid första ögonkastet

Trillade in på Frozza igårkväll och blev kär.

Handlöst förälskad.

Och nu är de på väg till mig.
Tycker att jag förtjänar en belöning eftersom jag
inte längre behöver knäppa upp jeansen för att få dem
över höfterna.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kärlek vid första ögonkastet

  1. TIsalen skriver:

    shitpommesfrittes vad snygga – jag är åxå förälskad!

  2. Saring skriver:

    juste belöning! Och det är ju fasligt "nimt" med byssor som man kan hasa av sig! Pöss!

  3. tisalen skriver:

    likadana på väg hem till mig 😉

  4. Kapybaran skriver:

    Tisalen: mina kom igår -och är precis sådär apsnygga som på bild. OCH übersköna. BRA köp 🙂

Kommentera

