Home alone?

Kanske, kanske tar maken med sig flocken till stugan ikväll.
Det skulle innebära en ensamkväll för mig.
Efter en galet intensiv vecka vore det himmelriket…
Att hitta på saker utanför hemmet är en sak, men verklig lyx är att vara ensam hemma.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Home alone?

  1. Helga skriver:

    Håller med! Min make är i stugan ikväll, men den lilla flocken på två sussar sött i dubbelsängen här hemma. Jag låtsas att de inte är där utan att jag är ensam hemma.. Fast på nåt konstigt sätt är det lite lyx att vara gräsänka en fredag. Det måtte vara fel på mig!

Kommentera

