Workout, mama edition

Hann inte (=prioriterade inte) lunchträning idag. Medan Piff&Puff nattas genomfördes istället:
Klassisk planka, 3 * Trollmors vaggvisa
Sidplanka, 3 * Lille Katt / sida
Ett gäng armhävningar och rumpövningar, dock utan sång.
Jag har ju en bit kvar till Olga-klass, men jag tycker jag förtjänar poäng för snyggt försök!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Workout, mama edition

  1. frida skriver:

    smart! jag körde ju lite mama-träning med S&S som vikter när de var pytte, men nu var det länge sen.

  2. Ribbolita skriver:

    Verkligen! Jag har också börjat köra plankor morgon och kväll och jisses vilken skillnad det blivit snabbt. Har inte känt mig så ”fast” på väldigt länge. Kör bara raka dock – fattar inte hur man gör sneda och ska man göra 3 gg på varje sida då eller?

  3. Maja Gräddnos skriver:

    Kvinna! Du rockar! I am impressed.
    Ribbolita, kolla in Olgas Rönnbergs blogg (tror den finns bland Kapys länkar). Hon har massor av mördarplankor.

  4. Kapybaran skriver:

    thx 🙂
    Kan avslöja att i slutet av sångerna har jag ett något ansträngt tonläge, men barnen klagar inte 🙂

    Ribbolita: http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/ -the mama of mean plankor!

Kommentera

