Semester

So many beaches / roséflaskor / grillningar / …. , so little time.
Eller, det är ju lögn. Jag har massor av tid. Jag har ju S E M E S T E R!!
Återkommer. Snart. Med inlägg om semestersnyltare, krävande chefer och annat.
Men först…. lite bad.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Semester

  1. Tovalisa skriver:

    Nej, jag vet exakt vad du menar. Själv näns jag inte boka upp knappt en enda av de få dagar man ändå har ledigt. Jaha, ska jag hälsa på syrran nu eller bästa kompisen, få se, vilken dag har jag råd med?

    Ta dig både ett bad och två roséflaskor innan du återkommer med rapport. Och en bag-in-box. Minst. Puss.

Kommentera

