Facit, vecka 1

Johodå.
Har tränat 2 lunchpass -underbart! Och dessutom cyklade jag till gymet (med småsmurferna i cykelvagn efter!), juniorgympade en halvtimme och cyklade hem igen idag.
Jag gör smarta val, undviker okynnesätande och planerar mer än ett mål framåt (typ”ikväll ska vi dricka vin, då tar jag en lätt lunch”) men utan att regga matintag. Får se hur det går, annars börjar jag regga. Har inte testat armhävningarna än, men imorgon blir det lunchpump, då får vi se…
Tycker om mig själv då? Jo, försöker mota bort neggotankar och boosta mig istället. Går hyfsat. Men någonstans måste det börja.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Facit, vecka 1

  1. Uniflora skriver:

    Jag har börjat göra armhävningarna på tår nu! Är löjligt stolt över mig själv. Det är tack vare dig så jag tackar o bockar och säger att du också kan (mina armar är verkligen sparrisar).

    Jag tycker om dig så du är bara dum om du inte gör det. Kramkram

  2. Tudorienne skriver:

    Herregud människa, du är ju fantastisk!

Kommentera

