Utmanad

Bryter av sviten med pålivochdöd-inlägg med en utmaning från Tina. Skippar allt stort och svulstigt (tänk världsfred, hata rasister och sån’t) och tar det med en klackspark. Behöver lite klacksparkande just nu.
4 tv-program jag ser:
Eeeeh… sanningen är den att det enda jag ser med regelbundenhet är Idol. Värsta bästa att krypa upp med ungarna och landa efter veckan medan en familjemedlem efter en annan slocknar i soffan. Utöver det är det extremt lite TV-tittande.
Däremot har jag precis fått hem sista säsongens LOST som ska invigas ikväll.
Hoppas också på fler säsonger av Friends från tomten, det är program jag kan se omochomigen 🙂
4 saker jag gjort idag:
Sovit ut (ofattbart! Alla barnen sov till 9!)
Fått frukost på sängen.
Facebookat.
Kollat busstider och bioutbud.
4 saker som jag längtar efter:
Kvällens filmfrossa med maken.
Jul. Jo, faktiskt.
Vinterns skidresa.
Tjejkompisarna i Stockholm (är väl tekniskt sett inte saker, but still…)
4 saker på önskelistan:
Att få in tre träningspass i veckan
En helg på egen hand
En välfylld, snygg och välkoordinerad garderob
Knycker Tinas: Möjligheten att ta hur långa semestrar som helst. Men ändå fullt med stimulerande jobb däremellan.
4 saker jag avskyr:
Folk som tycker att deras väska ska ha egen plats på överfullt tåg och ljudligt suckar när man ber att få sitta där.
Att ha bråttom.
Morgnar.
Selleri.
4 coola smartingar jag utmanar:
Fraidi
Världen är liten
Ribbolita
Helga
Det här inlägget postades i Livet, Utmaning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Utmanad

  1. frida skriver:

    Kul att bli utmanad. Jag ska svara när jag har tid/inspiration!

Kommentera

