Bara mys

Dagens najs:
* styvfar piggar på sig dagfördag, skrivs ut från sjukhuset och vidare till sjukhem imorgon
* utvecklingssamtal i skolan bekräftade vad vi vet: Storsötan är fenomenal (ska hoppa upp till 2ans mattebok redan nu, efter knappt halva ettan!)
* ordnar upp mina foton och stannar upp hela tiden: vi har vääääärldens finaste ungar!
* är alldeles galet kär i maken
Dagens bajs:
hoppar jag över. det har varit enough bajs nu på ett tag.
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bara mys

  1. mikebike skriver:

    Det är alltid enough bajs 🙂

    Fan det låter som ni lever bra. Jag är glad för dig/er. Verkligen fint.

  2. Miss Muffin skriver:

    Fan vad det är fint när man får beröm för sin unge. Jag bara suger upp det själv. Jag har gjort henne. Hon är bäst = jag är bäst.

  3. Ribbolita skriver:

    Vad händer – hur är det? Saknar dig! Det var så länge sen du skrev något.

Kommentera

