Men vad har hänt då?

Ja vad har hänt? Det har julats och nyårats och sådär.
Mysigt och avkopplande, trots hysteriskt späckat schema de dagar vi besökte hufvudstaden och kamperade hos svärisarna.
Men vilken narkolepsi jag hade i början! Första dagarna av jullovet somnade jag så fort jag satte mig, I kid you not.
Kom in – krama hej – landa i soffan – snark.
Hela tiden.
Inte så konstigt iofs, då sista veckorna fram till jul var hysteriska. Mycket på jobb. Mycket införjul-fix. Och så en jobbsöksprocess on top of all. Som avslutades med påskrift av nytt kontrakt den 22:a, bara timmar innan vi körde till Sthlm.
Nu har jag två veckor kvar på gamla jobbet innan jag tar en vecka ledigt och sedan börjar vad som mycket väl kan visa sig vara mitt drömjobb.
Att nya jobbet dessutom innebär ett ”Fxxk You, Skånetrafiken, nu börjar jag cykla!” är ju en inte oansenlig bonus i sammanhanget 🙂
Det här inlägget postades i Karriären, Livet. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Men vad har hänt då?

  1. Uniflora skriver:

    Jippiiee! Jag hoppas det är ditt drömjobb. Kram

  2. frida skriver:

    WOhoo, grattis till det nya jobbet! Och välkommen tillbaka till bloggen.

  3. Pernilla skriver:

    Stort grattis till det nya jobbet!

Kommentera

