Lite kär

i mitt nya jobb. I min nya chef.
Först för att det är ett företag jag drömt om att jobba på i typ hela mitt yrkesverksamma liv.
Se’n för att rekryteringsprocessen sköttes oerhört proffsigt.
Och nu för att förberedelserna löper på så bra. Idag kom ett mail från nya chefen med ett ambitiöst och välkomponerat schema för mina första veckor, adresserat till mig och till andra interna intressenter. Mailet avslutas med:

”Please join me in welcoming Kapybaran to Company X and giving her the best possible prerequisites to do a great job!”
Det här inlägget postades i Karriären. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lite kär

  1. Helga skriver:

    Fasiken vad nyfiken jag blir. Kan du inte mejla mig och berätta vad du jobbar med, och vilket företag? Jag letar ju för fullt..

  2. Helga skriver:

    Och grattis förresten! Inte lite avundsjuk är jag..

  3. Pernilla skriver:

    Håller med Helga, blir supernyfiken på vilket företag och typ av jobb det är! Grattis än en gång, det är få förunnat att få jobba på sitt drömjobb.

Kommentera

