Inredningsblogg

Jo’rå men så att… tänkte ta upp kampen med de där svala snygga inredningsbloggarna.
Börjar med tvättstugan.
Tvättstuga à la familjen Kapy:
Tvättstuga à la cool inredningsbloggare:
Jag vet inte, men nog får jag till en mer personlig touch?!
Eller kan vi konstatera att jag har en bit kvar innan mitt projekt kan kallas klart?
Gah, ska tusan vara ledig och få idéer som ”nu kan jag passa på att rensa i katastrofskåpet som ingen orkat ta tag i så länge det med lite tur går att stänga luckorna”. Vad var det för fel med att ligga i soffan och käka praliner?
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Inredningsblogg

  1. Helga skriver:

    Men alltså, allvarligt – orkidé i tvättstugan? Är den människan på riktigt? Det måste finnas en diagnos för sånt där.

  2. Pernilla skriver:

    Underbart Kapy, du och jag borde ha en inredningsblogg tillsammans. Har dock inte så mycket kläder ovan på min tvättmaskin, mer grejer och lådor som är på väg ut till garaget!

  3. Kapybaran skriver:

    @Helga: tack! trodde bara det var jag som hade mumifierade fd krukväxter i tvättstugan
    @Pernilla: JA! vi kan ha temaveckor och vissa upp ”äkta” heminredning 🙂

  4. Tisalen skriver:

    Borde läggas ut fler sådana här realistiska hemma hos bilder så att man kan känna sig normalt och inse att de är orkide-tvättstugehavarna som borde ha ångest

  5. uniflora skriver:

    Tack vare dig klarade jag nu en poäng i ”På spåret”. 🙂

    Och vad gäller tvättstuga – du har en tvättstuga – underbart! Håller med om att en reality-inrednings-blogg vore på sin plats!

  6. marika_lager skriver:

    oj oj som det ser ut 🙂

Kommentera

