Inte ensam

Var visst inte först på’t.
Här är krönikan och här är facebook-gruppen.
Underbart!
Och Unifloran: jag dööör av nyfikenhet: hur kan jag, på något endaste vis, ha varit behjälplig i På Spåret?
Det här inlägget postades i Livet, Stressen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inte ensam

  1. frida skriver:

    Det var en fråga om en Kapybara. Utan din blogg, med headern, hade jag aldrig vetat vad det djuret hette!

  2. Uniflora skriver:

    Frida har rätt. När det söta lilla (stora) djuret dök upp skrek jag KAPYBARA rakt ut. Maken var mäkta imponerad.

    Även om du inte var först så läste jag det först hos dig! 🙂

Kommentera

