Bryt ihop och kom igen

Så inihelvete trött på att vara sjuk.
Feber i drygt två veckor. Ont i kroppen. Hostochsnorochtäpptabihålor.
Uttråkad av att vara hemma och stressad av att missa introduktionen på nya jobbet.
Jag vet att ingen lastar mig för att jag är sjuk, men känslomässigt är det oerhört pressande att vara borta. De känner mig inte, de vet inte om jag är värsta hypokondrikern.
Nu till Vårdcentralen, förhoppningsvis har jag dragit på mig lite bihåleinflammation eller lunginflammation som jag kan få antibiotika för.
Crap.
Det här inlägget postades i Formen, Karriären, Livet, Stressen. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bryt ihop och kom igen

  1. Uniflora skriver:

    Crap!

    Skickar många friska kramar och hoppas ditt immunförsvar kommer igen snabbt.

    Kram

  2. Maja Gräddnos skriver:

    Typiskt!!!
    Jag har varit med om något liknande faktiskt. När jag hade jobbat typ tre dagar på Orm-arbetsplatsen fick jag världens halsfluss och blev liggande hemma länge. Fy vad jobbigt det är när man vill visa sig från sin ärtigaste och mest effektiva sida och så hamnar man i stället på precis tvärt om. KRYA PÅ DIG!!!

  3. Tingeling skriver:

    Jättemånga krya-på-dig kramar härifrån! Låter fan så jobbigt.

  4. kapybaran skriver:

    Thanx darlings!
    Inge droger av fröken doktorn, men ökade på dosen kortisonnässpray och börjar nu se ngn form av ljus i sjuktunneln!

Kommentera

