Jo’rå, men bilen går bra.

Efter drygt tio års hyfsat regelbundet tjänsteresande, har det då hänt:
Ankommer hotell, hänger fram kläder till morgondagens workshop. Inser att en sak saknas i packningen. En tämligen väsentlig del. Trosor. Bingo.

Paniktvätt i handfatet genomförd, så får vi se om workshopen hålls med A) blöta trosor
B) inga trosor

Så mycket för allt mitt skryt om hur fenomenal jag är på att packa. Mitt vilda liv rullar vidare.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jo’rå, men bilen går bra.

  1. uniflora skriver:

    Bådar gott inför sexiga meddelanden till maken imorgon (om du skippar trosor that is).

  2. kapybaran skriver:

    Uniflora: tänkte detsamma 🙂
    Tyvärr(?) hann de torka. Men inget hindrar förstås att jag tar av dem inför hemresan….

  3. Helga skriver:

    Jag lunchtränar regelbundet utan trosor, faktiskt. Helt enkelt för att jag är så jävla glömsk och missar att packa ner rena att använda efter träningen. Det blir commando utan trosor i Tyrolen, jag menar under träningsbrallorna. Slipper oroa mig för VPL också. Eller förresten, det gör jag aldrig ändå. Oroar mig, alltså.

Kommentera

