Dag 1

Börjar Paoloutmaningen med kurs i fyra dagar. Inte bra.
Kombinationen upp tidigt, köra långt och långa intensiva diskussioner i små rum är inget bra. Lägg till att jag missat ta med Novalucol så är min motståndskraft mot fika inte där den borde vara. En dröm och en chokladbit blev det allt.

Mellan slutet av dagen och avfärd till middag hade vi 30 min. Dem använde jag till att rusa upp på rummet, starta datorn , köra 10 minuter av mina 15, duscha och rusa ner. Istället för att ta en öl. Bra, eller hur?

Nedan dagens pass. Cirkelträning i 15 min var uppdraget.  Jag gjorde 7 varv på 10 minuter. Kålmasken hatar jag redan…

23septUpp på stol är alltså step-up steg, upp fem med höger först och sen fem med vänster.

Det här inlägget postades i Formen, Träning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

