Dag 4

Är inte lika förtjust i Paolo längre. Han är en rätt jobbig kille…. 6 varv fick han idag.

26sept1 26sept2

26sept2

 

Skulle säkert gå att få ut fler varv, men jag har svårt att få upp tempot ordentligt när jag kör själv. Har aldrig varit bra på att tävla mot mig själv, det är väl därför jag gillar gruppträning. Kanske att jag utmanar mig själv med att öka ett varv per vecka?

Det här inlägget postades i Formen, Träning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

