Stretchar komfortzonen

På väg till mindfulnessutbildning. Första lektionen av fem.

långt utanför min komfortzonen (trots att jag verkar inom ett sk ”mjukt” yrkesområde). Men väldigt nyttigt för mig. Tror jag.

Det här inlägget postades i Livet, Stressen och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stretchar komfortzonen

  1. Ribbolita skriver:

    Hur gick det? 😉 Allt som kan bidra till mindre stress och mer harmoni är bra tänker jag. Bra bara att ta en paus från vardagen och tänka på sådana saker.

  2. kapybaran skriver:

    Jomen, det är rät OK.
    Förutom att jag somnar som en sten under avslappningsövningarna. Frustrerande, för det är inte sömnen jag har problem med, utan virrvarrskaoset i huvudet av alla tankar.
    Men, det är tre gånger kvar och jag är öppen för allt 🙂

Kommentera

